Wat zijn de verzendkosten?
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Nederland
België & Duitsland
Specifiek voor bestellingen naar België
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Voor verzending in Nederland bij een bestelling groter dan €45,- euro rekenen wij geen verzendkosten. Daaronder bedragen de verzendkosten €5,- euro.
Voor leveringen naar België en Duitsland rekenen wij €9,- euro aan verzendkosten bij een bestelling onder €45,- euro. Bestelt u voor een groter bedrag dan €45,- euro, dan betaalt u slechts €4,- euro aan verzendkosten voor bestellingen naar België en Duitsland. De levertijd van uw pakket is in dit geval dikwijls 2 tot 3 werkdagen.
Voor leveringen naar België en Duitsland rekenen wij €9,- euro aan verzendkosten bij een bestelling onder €45,- euro. Bestelt u voor een groter bedrag dan €45,- euro, dan betaalt u slechts €4,- euro aan verzendkosten voor bestellingen naar België en Duitsland. De levertijd van uw pakket is in dit geval dikwijls 2 tot 3 werkdagen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij maken uw bestelling klaar voor verzending op de eerste werkdag, nadat wij uw betaling hebben ontvangen. Als wij uw bestelling én betaling voor 15:00 uur ontvangen, wordt het pakket nog dezelfde werkdag gereed gemaakt. Bij betaling met iDeal ontvangen wij direct melding van uw betaling; bij rechtstreeks overmaken verschilt dit per bank. Onze werkdagen zijn van maandag t/m zaterdag. PostNL levert onze pakketten van dinsdag tot en met zaterdag. Bestelt u op vrijdag na 15:00 uur, dan ontvangt u uw bestelling na het weekend op dinsdag.
Nederland
Zodra het pakket gereed is voor verzending wordt het aangeboden aan PostNL. Op zaterdag neemt PostNL geen pakketten van ons aan; het pakket wordt daarom op maandag bij PostNL ingediend. Uw bestelling wordt de volgende dag door PostNL bij u afgeleverd, ook op zaterdag (vrijdag besteld en betaald voor 15:00 uur). Als u niet thuis bent, dan gaat het pakket naar het postkantoor bij u in de buurt, waar uw bestelling 1 week blijft liggen. U vindt hiervoor normaliter een ophaalbericht in uw brievenbus.
Als u liever uw pakket wil ophalen bij een PostNL-locatie bij u in de buurt, dan kan dat via PakjeGemak. Deze optie kunt u aanvinken tijdens het bestelproces. Ook hiervoor geldt dat het pakket op het betreffende PostNL-punt van uw keuze maximaal 1 week blijft liggen om te worden opgehaald. U kunt er ook voor kiezen uw bestelling op te halen in onze winkel in Rotterdam. Uw bestelling ligt dezelfde werkdag vanaf 12:00 uur of de volgende werkdag vanaf 10:00 uur voor u klaar. Onze openingstijden zijn van maandag t/m donderdag van 09:30 tot 17:30 uur, op vrijdag van 09:30 tot 19:00 uur en op zaterdag van 09:30 tot 17:00 uur. Zodra uw pakket is aangemeldt bij PostNL ontvangt u per e-mail een berichtje met de link naar de track & trace code, zodat u uw pakket kunt volgen.
Als u liever uw pakket wil ophalen bij een PostNL-locatie bij u in de buurt, dan kan dat via PakjeGemak. Deze optie kunt u aanvinken tijdens het bestelproces. Ook hiervoor geldt dat het pakket op het betreffende PostNL-punt van uw keuze maximaal 1 week blijft liggen om te worden opgehaald. U kunt er ook voor kiezen uw bestelling op te halen in onze winkel in Rotterdam. Uw bestelling ligt dezelfde werkdag vanaf 12:00 uur of de volgende werkdag vanaf 10:00 uur voor u klaar. Onze openingstijden zijn van maandag t/m donderdag van 09:30 tot 17:30 uur, op vrijdag van 09:30 tot 19:00 uur en op zaterdag van 09:30 tot 17:00 uur. Zodra uw pakket is aangemeldt bij PostNL ontvangt u per e-mail een berichtje met de link naar de track & trace code, zodat u uw pakket kunt volgen.
België & Duitsland
Zodra de betaling van uw bestelling is ontvangen wordt het pakket gereed gemaakt voor verzending. Uw bestelling wordt dan diezelfde dag nog ingediend bij PostNL. Op zaterdag neemt PostNL geen pakketten van ons aan; het pakket gaat dan op maandag mee. Uw bestelling wordt door PostNL op de grens overgedragen. Binnen 2 tot 3 werkdagen na uw bestelling, levert bpost of Deutsche Post het pakket bij u af. Indien u niet thuis bent als de postbode bij u langskomt, dan kunt u een telefonische afspraak maken met bpost/Deutsche Post voor de levering van uw pakket. U kunt het pakket ook afhalen bij het postkantoor of PostPunt. U vindt hiervoor een bericht in uw brievenbus.
Specifiek voor bestellingen naar België
U kunt ook kiezen voor een langere levertermijn van 14 dagen, waarmee uw verzendkosten worden gereduceerd: €4,- euro in plaats van €9,- euro verzendkosten. Zodra onze vervoerder naar België in Rotterdam is, wordt uw pakket meegenomen. In België wordt uw pakket bij bpost afgeleverd. Wij sturen u een berichtje per e-mail, zodra het pakket hier is vertrokken. Carrabas speelgoed kan u geen garanties geven over de exacte levertijden van uw pakket in het buitenland.
Kan ik mijn bestelling laten inpakken en/of op een ander adres laten afleveren?
U kunt uw cadeau('s) zowel in ons Carrabas cadeaupapier laten inpakken als ook bij de jarige of de pasgeboren baby thuis laten afleveren. Dit gaat op de volgende manier:- U bestelt uw product en rekent af via de winkelwagen;
- Bij adresgegevens vult u uw eigen gegevens in;
- U kiest 'ander afleveradres' en vult het juiste afleveradres in;
- U vinkt bij Cadeautjes aan: "Ja, ik laat mijn bestelling gratis inpakken in cadeaupapier";
- Nadat uw bestelling en betaling gereed zijn, ontvangt u een bevestiging met een factuur- en een afleveradres;
- U krijgt de factuur per opgegeven e-mailadres toegestuurd.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U heeft 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de tijd om te beslissen of u het artikel wilt behouden. U dient binnen dit termijn een mailbericht met uw mededeling van retour naar order@carrabas.nl te sturen. Om het betreffende artikel te kunnen retourneren, moet het in originele staat en in originele verpakking zijn; zoals u het heeft ontvangen. Als dit niet het geval is, wordt uw retourzending niet in behandeling genomen. Een kopie van de bestelbevestiging dient te worden bijgevoegd.
U kunt het artikel terugsturen naar Carrabas speelgoed, Jonker Fransstraat 99, 3031 AP Rotterdam. De kosten voor retourzending zijn voor de klant. Carrabas speelgoed crediteert het terug te betalen bedrag binnen 14 dagen na de retouraanvraag. Als de verzending niet voldoende is gefrankeerd, houden wij een eventuele boete in van het terug te storten bedrag.
U kunt het artikel terugsturen naar Carrabas speelgoed, Jonker Fransstraat 99, 3031 AP Rotterdam. De kosten voor retourzending zijn voor de klant. Carrabas speelgoed crediteert het terug te betalen bedrag binnen 14 dagen na de retouraanvraag. Als de verzending niet voldoende is gefrankeerd, houden wij een eventuele boete in van het terug te storten bedrag.